Aku & Hotel...Suka Duka Bersama...

Wednesday, December 8, 2010

AKU

hehehehehehe..........................


MESTI ADA YANG TAK PAHAM BILA BACA POST AKU NI..SEBELUM NI AKU TULIS KAT SEBELAH HOME TU TAJUK DIA AKU

ni gambar aku dan adik aku...masa ni umur aku 12 tahun

sini aku nak sambung cerita kehidupan aku balik.......aku duduk kat masjid al-akram  kat kampong datok keramat tu seingat aku sampai aku umur 23......masa aku darjah 2 hingga 6 aku sekolah di sekolah kebangsaan kampong datok keramat 1.....sekolah ni ada 2 sesi pagi dan petang....kalau ikut kan kelas aku masa darjah 1 hingga 5 aku kelas biru ,darjah 6 dah kena tukar kelas 6 hijau....nasib tak otak hijau....hehehehehe...masa sekolah rendah lagi aku ni memang pemalu dan selalu kena buli...huhuhuhuhuh....



selalu gak kena buli ni masa kat sekolah......ada juga member yang tolong tapi bila tolong ada maksud lain...kena belanja makan....padahal masa darjah 1 hingga darjah 3 aku bawa bekal dan duit dua poluh sen mak aku bagi......huhuhuhu sekarang mana ada 20sen belanja sekolah....ialah itu zaman bila..sekarang ni zaman dah maju jadi duit belanja pun naik...tak salahkan dulu2...tak salahkan zaman sekarang......pikirlah2...hehehehehe....masa sekolah dulu aku ni tak aktif pun sukan ....tah rasa tak minat ..lagi pun macam tak leh nak menang jeeeee......heheheheheh....kalau tengok gambar aku kat atas tu cermin mata je dah besar macamana nak bersukan....hahahahaha....aku ni rabun masa darjah 5 lagi...

cermin mata tu besar...hehehehe 


masa darjah 5 aku memang tak nampak apa yang ditulis cikgu aku...jadi dia letak meja aku paling depan papan hitam.....korang bayang kan betul2 depan papan hitam......huhuhuhu malu la oiiiiiiiiii.....jadi nak tak nak kena la buat cermin mata......bila siap je aku terus duduk paling belakang sekali.....hahahahaha.....aku ingat masa sekolah rendah tak banyak kisah kehidupan aku kat sana ialah pemalu la katakan...hehehehehehehe.....
masa darjah 6 last sekolah ..aku ditempat kan di sekolah menengah padang tembak...untuk ingkatan 1.....




masuk sekolah di atas ni tahun 1990....kelas 1 gigih.....masa ni baru kenal dunia sekolah menengah....ialah sekolah dah jauh...dari umah..bapak aku hantar lak tu naik motor....hari2....sebab sekolah ngan tempat kerja tak jauh.....balik sekolah pun sama gak bapak ambil.....heheheh malunya waktu tu.....
jam menunjukan 2 pagi....heheheh nanti sambung lagi ...nak tdur...hehehehehe

No comments:

Post a Comment