Aku & Hotel...Suka Duka Bersama...

Tuesday, December 7, 2010

hehehehehehe...........

hari ni aku masuk kerja pagi sebab member cuti ....kalau tak aku kerja petang...kalau nak tahu aku kerja dah 2 bulan petang........ada sebab lagi....sebabnya isteri yang tersayang ( cik azean ) cuti sekolah  lagi pun dia tengah tunggu posting sekolah mana pun tak tau lagi..aku lak suspen menunggu.....sebab lagi kalau2 kena jauh dari tempat aku kerja...huhhuhuhuhu kan susah aku nak ulang alik g kerja...buat masa ni kalau g kerja dari pj ke klang kalau kerja petang aku keluar rumah dalam jam 10.30 atau 11.00...sampai jam 12  lebih sikit....naik komuter dan bas....tambang  komuter 2 ringgit bas 1 ringgit.....hehehehehehe....letih juga ooooooo ....


ni staff aku mula2 opening hotel ( baju biru tu bukan staff )

hari ni lak cordinator  cuti.....jadi pagi ni aku la tukang angkat tel....heheheheeh seronok juga banyak panggilan  masuk sampai tak terlayan .......dari good morning  bertukar good afternoon......banyak department lain tegur ...hehehehehe mungkin aku mengantuk kot sebab malam tadi tdur jam 5.00am......  masuk je kerja dah briefing ngan staff pasal vacuum  dan cara2 menjawap pangilan  telefon....heheheheheeh....padahal aku sendiri salah  sebut....hehehehe manusia memang ada buat kesalahan...

ni pun sama masa opening.....

hehehehe ramai juga yang dah resign ...bukan apa  dia org yang masuk tu tak ada panglaman jadi tak larat tu pasal cabut..bukan kita org dera tau....heheheheeh.....biasalah lumrah kehidupan.....kalau minat tentu2 masih kerja.......paling rekod masuk kerja pagi jam 9 cabut jam 12pm...hehehehehehe.....bila tanya nak g mana..dia cakap nak simpan barang...dalam kereta..rupanya hilang  terus....hehehehehehe...cakap je la tak larat habis cita.......
 masa taip ni  perut dah lapar ni...........nanti sambung lagi ..nak cari makan dulu kat cafe staff.....


1 comment:

  1. oooo...pagi2 dh wat blog ek??? nice ur story la bang....i like!!!

    ReplyDelete